środa, 2 marca 2016

Pierwszy miesiąc w Clixense - podsumowanie.

Pomyślałam, że fajnie będzie robić takie podsumowania moich działań w clixsense co jakiś czas.
Konto założyłam 29 stycznia 2016, od tego czasu zdobyłam 2 poleconych ( bardzo mi miło :)).

Kliknęłam w 747 reklam! 819 razy próbowałam szczęścia w clixgrid - niestety największą wygraną było 0,10 $ ale nie poddaje się :P

Zrobiłam 18 zaliczonych tasków ( niestety nie zawsze wszystkie zalicza, a szkoda :/ )
Wypełniłam 19 ankiet, które przyniosły mi największy zysk 12,97 $

18 lutego dostałam swoją pierwszą wypłatę, której dowód możecie zobaczyć tutaj . Od tego czasu zebrałam kolejne 4,60$ .

Myślę, że następną wypłatę zrobię gdy osiągnę próg 20 $ . 

Dla zainteresowanych post o tym jak zarabiać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak zarabiam a Ty ze mną , Blogger