środa, 28 września 2016

Mx Express jak mi idzie :)

Do programu dołączyłam 23.09.2016 r. , wpłaciłam 50$ oraz wykupiłam matrycę.
Poprzez moje zaangażowanie szybko dołączyły do mnie kolejne osoby, więc moja matryca prezentuje się obecnie tak :
Do zamknięcia jej brakuje jedynie dwóch poleconych i przechodzę do mx500 full, gdzie po zamknięciu otrzymam 500$ do wypłaty.

Pracuje nad Moimi poleconymi, uczę ich jak rekrutować, tworzę stronki www i służę radą kiedy tylko takiej potrzebują. Pomagam im także przy rekrutowaniu kiedy potencjalnie zainteresowany ma dodatkowe pytania.

Tworzy się Nam całkiem fajna ekipa, z każdym mam kontakt na facebooku, z niektórymi nawet telefoniczny czy poprzez skypa. Jestem bardzo otwarta na takie kontakty - nie zostawiam nikogo sobie samemu.

PNIEMY SIĘ NA SZCZYTY <3 $$$$

Odsyłam do strony opisującej matryce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak zarabiam a Ty ze mną , Blogger