środa, 19 października 2016

Szybszy niż zwykle update.

Zazwyczaj posty wystawiam gdzieś raz w miesiącu jednak postanowiłam tym razem dodać go szybciej.

Pokazywałam Wam moją matrycę, obecnie ZAMKNĘŁAM EXPRESS i jestem w Full


Znany Wam lub dopiero poznacie MX REVSHARE, od nowego miesiąca będzie pod nowym adresem mx.world


Panel wygląda teraz tak :

Od nowego miesiąca dojdzie opcja obracania EURO a od nowego roku w obieg wejdą BITCOINY, wielki ukłon w stronę Jamesa oraz Janusa,  ponieważ spełniają prośby Nas - czyli użytkowników.
Będzie też więcej możliwości zarabiania o jakich pewnie niedługo się dowiemy, tak samo jak o planowanej weryfikacji kont.
13 paczek na stanie, wciąż mam zamiar reinwestować. Dla obecnych!! Na niebiesko podświetla się możliwość płatnego klikania!! <3

ZFSHARE

5$ wypłacone i wpłacone na mxrev, drugie 5$ wymienione z fajną kobietą, która będzie ze mną zaczynać w revshare, resztę reinwestuje tutaj albo przeniosę do mx, czas pokaże.

Jeśli chodzi o Clixsense, zaniedługo kolejne 8$ do wypłaty będzie, a tak? Tak to nuda :D
Wszystko działa i wypłaca! Nic tylko zarabiać :D hahahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak zarabiam a Ty ze mną , Blogger