sobota, 2 kwietnia 2016

TrafficWaveSurfing

Od dłuższego czasu myślałam o tym, żeby zainwestować w jakiś program, w którym ma się zyski z reklam. Pierwotnie myślałam o TM ale 50$ za adpack trochę mnie przerażało, ponieważ właściwie w programach tego typu nigdy nie ma się pewności ile będą trwały.
W końcu zainwestowałam 5$ w TWS - nie dużo ale na początek wystarczy. Nie traktuje tego jako źródło dochodu a taki mały eksperyment " niech sobie pieniądze rosną " 
Program wystartował dopiero w marcu a przy liczbie osób jakie dołączyły można śmiało powiedzieć, że potrwa długo.
Dziś wypracowałam pierwszego dolara z paczek i oczywiście całego zainwestowałam w 6 paczuszkę.
Za miesiąc zrobię podsumowanie ile paczek uda mi się dokupić przez ten czas.

Dla zainteresowanych programem LINK paczki po 1 $ to bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które zaczynają i nie chcą dużo inwestować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak zarabiam a Ty ze mną , Blogger