piątek, 16 września 2016

MX Revshare aktualizacja i zmiany

Znalazłam, w końcu odrobinę czasu aby napisać jak idzie moje zarabianie z tym programem.
Obecnie zbieram 25 $ do wypłaty i każdy dzień mnie do tego zbliża :)
Zostało mi jeszcze 10 $ do dozbierania :D Mam obecnie jednego aktywnego poleconego, który działa w temacie, utrzymuje także stały stan 9 mini adpacków, gdyż nie chcę kończyć przygody z revsharem. Po pierwszej wypłacie planuje zwiększyć ponownie ilość adpacków.

Zmiany, zmiany....
Program wciąż się rozwija a z rozwojem muszą nadejść zmiany.
Jedną z nich jest wycofanie możliwości zarabiania za klikanie w reklamy. Zapytacie dlaczego?
Otóż powstawało bardzo wiele fikcyjnych kont, które nie deponowały pieniędzy, nawet nie kupowały adpackow...jedynie zbierały z klikania reklam i wypłacały pieniądze.
Czegoś takiego tolerować nie będziemy, bo nie o to chodzi w tym "biznesie"

Kolejną nowością będzie sprawdzanie personaliów użytkowników, poprzez firmę zewnętrzną. Kosztować Nas ma to po 5 $, ale jeśli ktoś myśli poważnie o takim zarabianiu, te 5$ nie będzie stanowiło dla niego żadnego problemu.
Sprawdzanie osób powstało także z potrzeby owych fikcyjnych kont, zakładanych nawet na psy czy koty...( ludzie to mają wyobraźnię).

Z tych zmian jednak wychodzą same plusy, koniec z żerującymi użytkownikami i jeszcze większa stabilizacja programu.

Niezdecydowanych zachęcam do rejestracji i zobaczenia na czym to wszystko polega, moim zdaniem Revshare to przyszłość zarabiania .

Rejestracja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Jak zarabiam a Ty ze mną , Blogger